Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Hanna Andersson - 29 januari 2009 17:29

Igår var jag och Mia ute i skogen och spårade med dogsen. Skurken och Zeqå gjorde debut och uppförde sig jättebra! Zazib däremot, har ALDRIG uppfört sig såååå illa! Hon var vidrig! Zeqå hade hittat sin första klöv och var överlycklig! Vad gör hon? jo, Hon stjäl den och hugger valpen! Stackarn!

Men hon hugg mig i handen, morrade åt mig, och var allmänt förbannad....  Har aldrig hänt förut. Kommer aldrig hända igen. Jag vet inte om det var för att hon var övertaggad eller bara på väldigt dåligt humör... (Hon löper...)


Men, när vi var klara med hundarna åkte vi till friskis. Där väntade ett 90 minuterlångt Ki Box-pass! SUPER roligt men SUPERjobbigt! Jag har träningsvärk ÖVERALLT! Helt sjukt!!!


Skulle skrivit lite om dagen, men orkar inte. Tar det någon annan dag...


Här kommer ett klipp som jag bara ÄLSKAR! OBS OBS Bakgrundsinformation finns under!!!


Ha en bra kväll! 

Av Hanna Andersson - 29 januari 2009 17:17

Detta är orginalversionen. Skriven av Håkan Hellström som hyllning till sin bästa vänn Daniel Gilbert som är gitarist i hans band.


Frågar ni mig är detta en av de bästa låtarna som Håkan gjort. Varje gång man hör den live får man rysningar i hela kroppen!

Ovido - Quiz & Flashcards