Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Hanna Andersson - 7 januari 2009 12:01

Japp, tezze, jag var ganska trött!


Men igår var ändå värst! När vi kommer till parkeringsdäcket (5 i 7) träffade vi Peer. Därefter skulle vi packa ut sakerna... Vad upptäcker jag då? JO! Min klädpåse med utställningskläder och reservkläder är inte med... Jag bröt ihop totalt... Att ha varit uppe halv 6, i säng runt 10, i 4 dagar, och varit nervös hela tiden, hjälpte INTE till! Det är i sådana stunder man fattar varför dom uppfann vattenfast maskara... Men mamma (till skillnad från mig....) började fundera på hur detta kunde lösas! Vi ringde Lena, som redan passerat och var påväg in. Vi ringde Helen, men hon svarade inte. Jag hade kunnat ringa morfar, men jag viste att han skulle hämta dom. Han är för snäll! Jag ville inte störa kl 7 på morgonen för att be honom hämte kläder. 

På vägen in ringde mamma Helen igen. Dom var precis på väg att åka! Så dom körde vägen om hemma och hämtade min påse! Efter att ha hört detta blev jag lite gladare och tårarna slutade rinna! :P


Kl 8 var mina kläder framme och jag hoppade i dem! Sedan var cirkusen igång! Av 23 anmälda bullar var 11(!!!!!) inte där! Men vi jobbade på och det jick jättebra! Men det märktes att hundarna var trötta från dagarna innan! Jag visade som vanligt hundar för Sarie, kennel Heavy Bull's, och det är såååååååå roligt! Jag ÄLSKAR att visa hund!!!

GRATTIS också till Peer som visade Isabella till SUCH!!!


Elsa blev BT3 och BIR-veteran! Hon blev inte placerad i BIS-veteran men utplockad bland de 8 bästa! 


Det har varit helt underbart nere på MYDOG! Att träffa alla männsikor och se alla hundar! Helt otroligt!


Nu ska jag ta ut valpen! KRAM 

Ovido - Quiz & Flashcards