Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Hanna Andersson - 1 januari 2009 12:23

Igår var det jäklans konstigt!

Först så hade jag mått väldigt dåligt hela natten, men matte satt med mig hela tiden. Det var jättejobbigt så jag sovnästan heeela dagen, men man kan ju inte sova hela tiden så när jag var vaken gjorde jag mitt bästa för att spöa upp lektanten... Den tanten har INGEN humor! Så fort jag biter liiiiite för hårt så blir hon galen och ska visa vem som är störst! Till min räddning kom då lektant #2! Det är en rolig prick! Den springer JÄTTEFORT! Men vi har jätteroligt när jag får tag på henne. 


Men igår kväll... ojojoj! Jag vet inte riktigt vad som hände! Helt plötsligt så var det krig! Sådant där som man ser på tv! PANG PANG PANG! Och det fattar väll alla att om det är krig, då stannar man INTE kvar på samma ställe! Det är bäst att fly!!

Tanterna blev det också fart på! Men jag tror inte att dom sprang av samma anledning... Dom såg glada ut! Puckon! Dom idioterna fattar ju INGET! Man ska fly! Inte vara glad!

Men sedan räddade människorna mig. Och alla kom in igen. Och det blev tyst. 

Nu ska jag fortsätta att försöka spöa upp tanterna!

Ovido - Quiz & Flashcards