Alla inlägg under september 2008

Av Hanna Andersson - 28 september 2008 20:48

Enkelt! Jag vill bli RIK!


Idag har jag och mamma och pappa varit och kollat på bilar och hus.... Suck... Jag hittade en så fin toyota! Men jag har tyvär inte 200 000 att hosta upp!


Nu har vi varit på instruktörsmöte och det är officiellt att jag kommer att vara ensam instruktör på fortsättningen. (Tezze, om du läser detta: Var rädd! Var väldigt rädd!!!!!!!) Men det går nog bra. Jag är van vid att vara ensam... :P


Nu ska jag fortsätta kolla på Parlamentet!


Hej hopp! 

Av Hanna Andersson - 26 september 2008 15:29

Var ingen höjdare.. Nu ska jag blåsa upp min pilatesboll!


Återkommer ikväll.... 

Av Hanna Andersson - 24 september 2008 15:16

Japp! Är det en sak jag inte har lätt för så är det att komma ihåg min lilla blogg! Jag har haft svårt att uppdatera hemidan också! Det tar lite tid.


Vi var i Helsingborg iaf och det var hur kul som helst! SÅ roligt att träffa alla!


Nu sitterjag hemma och är sjuk. Inte lika kul faktiskt! Men det är bara att fortsätta med plugg och en massa annat! Har haft feber och haft kurser i två dagar nu... Inte bra alls.........


Men nu jäklar! Väldigt snart(jag kommer inte berätta när!) så ska jag och Zazib göra anlagsprovet! Shit va jag är nervös!


Börjar med ett litet side-tema! Här kommer dagens lapp!

Vi diskuterade nämnligen på svenskan att vi svenskar ofta klagar med hjälp av lappar. Så jag tänkte visa mina favoriter!


Dagens är så sjukt kul! Jag skrattade så jag grät!

*Tre år gammal hankatt

*Lystrar till namnet Domus

*Har halsband med mitt telefonnummer i


Katten rymde lördagen den 6/12 och har inte setts till sen dess. Jag är mycket angelägen i att få tag på katten igen. Jag ska nämnligen göra putstrasor av den. Fantyget klöste sönder min nya skinnsoffa, värd 27500 kr. och inan jag hann dräpa den så rymde den. Det ska bli ett sannt nöje att banka ihjäl den.


Vänligen ring xxxxxxx

HITTELÖN UTLOVAS!

(Du får kattskinnet)


Dagens video är med... P!nk! Så jäkla bra!!! ÄLSKAR DENNA VIDEON OCH LÅTEN! Ett långfinger ått alla skvallerpressar runt om i världen. Det skrivs nämnligen massor om att hon och hennes man (Som är med i videon) och hon ska skiljas hela tiden... :P Hoppas dom journalisterna ser denna videon!


http://www.youtube.com/watch?v=UgJly74APRE


Ovido - Quiz & Flashcards