Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Snart sommarlov!

Av Hanna Andersson - 3 juni 2009 19:11

Ja det ska bli ganska skönt! Valpar, hav och sol. Det är ju väldigt trevliga saker!


Härom natten upptäckte jag att zeqå är en "vintervalp". Jag vaknade av att han satt och gnällde vid grinden till mitt rum. Det tog ett tag innan jag fattade vad han var rädd för... Myggan. Dessa jäkla insekter! Men det är ju inte konstigt att han blev skraj för den... vem blir det inte...?


Dagens musik. EMINEM! Tebax med en riktigt bra låt! Dock inte hela i klippet men det kan ni hitta själva. (Den är lit osynkad också)


Ha det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Andersson - 27 juni 2009 09:17

Men FY *** va det är kallt i vattnet!!!! Brorsan, Carro och jag var ute och badade i förrgår.. Det var det jäkligaste! Men så var det ju en massa brännisar där också. När det blir varmare så försvinner dom ju. Micke brännde sig, 2 ggr.... Smarto.......

Av Hanna Andersson - 23 juni 2009 08:46

Men idag ska Elsa opereras. Började morgonen med att köra henne till Västra Djursjukhuset och sedan lämnade jag mamma vid tåget.   Så nu är det bara att vänta på rapport...   Det är ju ändå ganska duktigt att ha hunnit handla, lämna hund hos veterin...

Av Hanna Andersson - 31 maj 2009 09:26

JO! I onsdags åkte jag och klassen till Köpenhamn! Dagen började med en tågresa med Jenny in till GBG där vi besökte Forex och Pressbyrån för att bunkra upp med allt vi behövde inför den 4 timmar långa tågresan till Köpenhamn!   När vi var klara hit...

Av Hanna Andersson - 17 maj 2009 16:34

Ja som ni ser är inte Norge med. Avsiktligt.   Årets Eurovision var väll ett av de bästa någonsin! Helt suveränt! (För er som inte vet det... Jag älskar Eurovision!) Självklart fanns det bottennapp men det gör det ju i alla sammanhang! Men såååååå ...

Av Hanna Andersson - 17 maj 2009 16:30

TOTAL fullträff!!! ett ord: ARASH!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards