Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Hanna Andersson - 25 januari 2009 15:37

Näsan är ihopläkt efter "näs-bränning" (Vilket var något av det värsta jag varit med om...) och jag  är frisk!


I fredags var jag och tjejorna ute och åt middag i GBG på Jensen's. Otroligt bra restaurang! Jättegod mat och mysigt!


Igår var vi hemma hos Marie och bakade muffins efter tv4-Leilas recept. Hon lever efter filosofin: mer=bättre. Men vi höll inte med... Muffinssen blev gigantiska och jättesöta... Lite för mycket... Men vi hade roligt!


Idag har jag inte gjort jättemycket. Planen var att jag skulle bada hunden men det har jag inte orkat så detta inträffar imorgon... Nu ska jag packa grejorna och åka till Friskis. Vi ska köra ett step-pass och troligen lite styrka innan. Ska bli intressant att se hur det fungerar... Jag har inte rört mig på 100år! Har varit sjuk sedan innan jul!!


Har en MASSA bra material från Youtube så jag kommer uppdatera lite oftare!


/Hanna *med reservation för gamatiska fel och stavningsproblem!!! * 

Ovido - Quiz & Flashcards