Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Igår var det träning!

Av Hanna Andersson - 15 april 2008 12:00

Och för första gången denna termin var det OK att vara på planen! Man kunde till och med sitta ner på marken! Helt otroligt bra!


Först var det nybörjarna som tränade och Clara var självklart med! ;) Alltid lia roligt! :P


Men sedan var det riktig träning och Doris var också med. (Jag tänkte att vi ska faktiskt tävla på söndag och då kan det ju vara bra om hon har sett ett hinder...) Hon har inte tränat denna terminen och jag var lite orolig. Men hon var fantastisk! Jätteduktig!! Hon klarade allt! :) Vad stolt jag blev... ;)


Men sedan var det träning med min egen lilla råtta som gällde, och hon var också helt otrolig. Hon klarade allt förutom att hon FUSKAR i slalomet! Hon är smart den jäkeln och om man inte kollar ORDENTLIGT när hon gör slalomet så "missar" hon en ingång! OFTA!


Det är det som är det underbara med denna sport! Att man lär sig hela tiden mer! Nu jobbar vi jättebra tillsammans och det går bra. Jag vet precis också hur jag ska skicka henne in i slalomet för att hon inte ska gå in på fel sida. Tränade detta massor igår och kollade hur jag ska göra. Det blir bra.


Jag är så stolt över dom små monstren... Dom är så duktiga... Speciellt Doris, för hon har inte tränat så mycket som Zazib och jag träffar henne kansek en gång varja vecka. Max! Och så är hon så duktig!

Det roliga är att man ser hur olika dom är i arbetssättet och Carina sa det igår med. Zazib jobbar MED mig. Hon ser oss som ett riktigt team och om jag fokuserar ordentligt så gör hon det med. Men Doris jobbar på ett helt annat sätt och är mycket snabbare än Zazib. Hon jobbar mer "ifrån" mig, på ngt konstigt sätt. Roligt! Dom är så olika men jobbar så BRA!


Som ni kanske ser är jag jätteglad! Och det är tävling på söndag!!!!!!!


Nej nu ska jag ha religion! Ha det bra!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Andersson - 27 juni 2009 09:17

Men FY *** va det är kallt i vattnet!!!! Brorsan, Carro och jag var ute och badade i förrgår.. Det var det jäkligaste! Men så var det ju en massa brännisar där också. När det blir varmare så försvinner dom ju. Micke brännde sig, 2 ggr.... Smarto.......

Av Hanna Andersson - 23 juni 2009 08:46

Men idag ska Elsa opereras. Började morgonen med att köra henne till Västra Djursjukhuset och sedan lämnade jag mamma vid tåget.   Så nu är det bara att vänta på rapport...   Det är ju ändå ganska duktigt att ha hunnit handla, lämna hund hos veterin...

Av Hanna Andersson - 3 juni 2009 19:11

Ja det ska bli ganska skönt! Valpar, hav och sol. Det är ju väldigt trevliga saker!   Härom natten upptäckte jag att zeqå är en "vintervalp". Jag vaknade av att han satt och gnällde vid grinden till mitt rum. Det tog ett tag innan jag fattade vad han...

Av Hanna Andersson - 31 maj 2009 09:26

JO! I onsdags åkte jag och klassen till Köpenhamn! Dagen började med en tågresa med Jenny in till GBG där vi besökte Forex och Pressbyrån för att bunkra upp med allt vi behövde inför den 4 timmar långa tågresan till Köpenhamn!   När vi var klara hit...

Av Hanna Andersson - 17 maj 2009 16:34

Ja som ni ser är inte Norge med. Avsiktligt.   Årets Eurovision var väll ett av de bästa någonsin! Helt suveränt! (För er som inte vet det... Jag älskar Eurovision!) Självklart fanns det bottennapp men det gör det ju i alla sammanhang! Men såååååå ...

Ovido - Quiz & Flashcards