Alla inlägg den 20 april 2008

Av Hanna Andersson - 20 april 2008 14:08

Våren är här!!


Igår var det grill och ringträning!

 Alla har blivit JÄTTEDUKTIGA! Helt otroligt! Igår var också Roger med som extradommare och bidrog med nya ideer och syner. Jättebra! Mina djur fick vara hemma och vila sig.


När jag kom hem visade det sig at Doris hade varit allt annat än lugn... Hon har sina ideer för sig! Hon ska hela tiden se ut ur fönster och troligen ha hon försökt på mitt rum... resultatet blev att ljusbrickan med guldsand och ljus, är överallt och ljuslycktan som jag fick av Marie och Fredrick i julklapp förra året... Är... överallt... Göllehunden...


På kvällen grillade vi för första gången och jag tränade agility med hundarna.


Idag var vi och tävlade på Torslanda Hundklubb. Therese och hennes klasskompisar hade gjort en tävling som projektarbete. Det var jätteroligt! Massor med människor som man känner men inte träffar så ofta längre. Zazib var helt apatisk idag men lyckades placera sig 2a i Agilityklassen. Doris diskade sig där men det var helt ok. I hopp diskade sig zazib men Doris blev 6a. Jag är sååå stolt översom så ni anar inte! Doris diskning vat helt ok, hon var skeptisk mot säcken så hon gick ut och trampade på den. Men sedan gjorde hon den utan problem. Men va äcklig dom tyckte att balansen var! don kröp över! Nej en helt otrolig dag med fantastiska hundar! Bättre kan man inte få!


nu ska jag nog plugga lite.


Ha det bra! 

Ovido - Quiz & Flashcards