Alla inlägg den 8 april 2008

Av Hanna Andersson - 8 april 2008 20:15

Agility igår. Gick inte så bra. Geggan gjorde att jag var helt omotiverad att göra ngt över huvud taget och hunden tyckte mest att det var äckligt. Ingen lyckad kombination men vi försökte i en halvtimma.


Jag var också och hämtade mitt körkort igår! Till min förvåning kostade det ingenting! Man förvåningen varade inte så länge för idag damp räkningen ner på 200 :- i "tillverkningsavgift". Bullshit! Dom gör såå många körkort om dagen! Dom kan inte mena att det kostar 200 att tillverka en lite plastbit! Måste vara last av ett väldigt exklusivt märke! som kostar massor att smälta! Nej jag tror att vi är lurade. Vi svenskar är aldeles för korkade! Det har jag insett på senare dár! Vi bara tackar och tar emot!


Idag var jag och pratade med SYO. ( Vet inte om hon heter det längre men ni fattar iaf.) Räknade ut mitt medel som jag ska söka på och fick en chock. Tre år av slit och skit på Natur med resultatet att om jag hade latat mig tre år på en lättare linje hade jag haft ett höre medel och troligen komit in på den utbildning som jag vill. Surt...


Som ni kanske har förståt har dagen varit annat än lyckad... Bitter? JA!


Imorgon ska jag trycka ut en ansökan till Nordiska. Vett inte vad jag ska bi när jag blir stor. Förslag? Någon? Snälla?


tack och hej! leverpastej! 

Ovido - Quiz & Flashcards