Direktlänk till inlägg 1 december 2008

1:a December (23 dagar kvar till julafton!)

Av Hanna Andersson - 1 december 2008 19:39

Idag har pluggandet varit på topp! Började med redovisningar på morgonen... i typ 1 timme. Vad gjorde vi sen? JO, det vi är bäst på! Larvade omkring! Inte mycket svårt när vi skulle spela Alias! Vilket föresten är ett sjukt roligt spel! Önskar mig i julklapp om jag inte köper det innan!

 

Last night I took a walk in the snow.
Couples holding hands, places to go
Seems like everyone but me is in love.
Santa can you hear me?


I signed my letter that I sealed with a kiss
I sent it off
It just said this:
I know exactly what I want this year.
Santa can you hear me.
I want my baby

I want someone to love me someone to hold me.
Maybe he'll be all my own in a big red bow

Santa can you hear me?
I have been so good this year and all I want is one thing
Tell me my true love is near
He's all I want, just for me underneath my christmas tree
I'll be waiting here.
Santa thats my only wish this year!


Nu är det julmusik för hela slanten! Satt förut och kollade matlistan för julafton... Ser lite skevt ut... Ska gå till botten med detta! ;)


Mamma gjorde det snällaste igår.... Jag har sprungit omkring i hela huset med ljusstakar och gardiner, så igår hade jag inte hängt upp min egen adventsstjärna! ELLER min ängel! Men när jag kom upp på rummet igår var det klart! Göllemamma! ;)

    Så nu har jag min stjärna och min ängel! Men vad den party-prinsessan har gjort i sommras... DET vet bara tomten!

(Ängeln är en ängel med klänning och vingar som lyser.) När jag tog ut henne ur skåpet hade vingarna böjts åt alla möjliga håll! Som sagt, vad hon tomten och adventsljustakarna har gjort...


Nu fortsätter julen! 

Brittan Spears - My only wish 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Andersson - 27 juni 2009 09:17

Men FY *** va det är kallt i vattnet!!!! Brorsan, Carro och jag var ute och badade i förrgår.. Det var det jäkligaste! Men så var det ju en massa brännisar där också. När det blir varmare så försvinner dom ju. Micke brännde sig, 2 ggr.... Smarto.......

Av Hanna Andersson - 23 juni 2009 08:46

Men idag ska Elsa opereras. Började morgonen med att köra henne till Västra Djursjukhuset och sedan lämnade jag mamma vid tåget.   Så nu är det bara att vänta på rapport...   Det är ju ändå ganska duktigt att ha hunnit handla, lämna hund hos veterin...

Av Hanna Andersson - 3 juni 2009 19:11

Ja det ska bli ganska skönt! Valpar, hav och sol. Det är ju väldigt trevliga saker!   Härom natten upptäckte jag att zeqå är en "vintervalp". Jag vaknade av att han satt och gnällde vid grinden till mitt rum. Det tog ett tag innan jag fattade vad han...

Av Hanna Andersson - 31 maj 2009 09:26

JO! I onsdags åkte jag och klassen till Köpenhamn! Dagen började med en tågresa med Jenny in till GBG där vi besökte Forex och Pressbyrån för att bunkra upp med allt vi behövde inför den 4 timmar långa tågresan till Köpenhamn!   När vi var klara hit...

Av Hanna Andersson - 17 maj 2009 16:34

Ja som ni ser är inte Norge med. Avsiktligt.   Årets Eurovision var väll ett av de bästa någonsin! Helt suveränt! (För er som inte vet det... Jag älskar Eurovision!) Självklart fanns det bottennapp men det gör det ju i alla sammanhang! Men såååååå ...

Ovido - Quiz & Flashcards