Alla inlägg den 6 december 2008

Av Hanna Andersson - 6 december 2008 20:30

Idag var jag, lena och mamma på Plantagen och shopade loss! Dom hade 50% rabatt på ALLA hundgrejor! Vi köpte nya koppel, burar, leksaker och borstar! Jättebra! Jag köpte en gallerbur till Zibban att ha i bilen och jag misstänkte att hon ALDRIG skulle gå in i den! Så jag satte upp den hemma och funderade på hur jag skulle göra den intressant... Jag bestämde mig efter ett par försök med att låsa in henne i den och mata henne med falukorv. Detta gjorde att sheltisen på insidan blev överlycklig! Äntligen hade matte kommit på en ROLIG lek! Men Bulldoggen på utsidan tyckte inte att detta var lika roligt! Det var faktiskt ett riktigt IDIOTISKT påhitt!!


Men det var otroligt effektivt! Efter en timme med falukorven öppnades dörren och hon fick ett tuggben. Hon gick inte därifrån! Iof. var det nog för att hon äntligen hade hittat en plats där hon kunde skydda sitt tuggben, men det skiter väll jag i! Bara hon inte tycker buren är äcklig! :D



Ovido - Quiz & Flashcards