Alla inlägg under maj 2008

Av Hanna Andersson - 9 maj 2008 20:54

Idag lämnade jag och Angelica in vårt projetarbete!!! Så himmla skööönt!!!


Resultatet blev typ 48 sidor eller ngt... Men det är över nu!!!


Nu har också min hund för första gången ett fästingmedel på sig! ett örthalsband som Nillan tipsade om och katten har också fått ett. Katten har idag reducerat antalet äckelkryp från 15 till 5! Inte illa!


Dagens bidrag: Grannarna NORGE!! Så himmla braaaa!!! Take it away!!!

Av Hanna Andersson - 8 maj 2008 20:51

För er som har missat det vill jag bara påminna om att det snart är ESC!!!

Vill ni veta mer (självklart!!!) så gå in på www.eurovision.tv


Jag kommer från och med nu presentera mina favoriter vaje dag!!


Nummer ett och en av mina absoluta favoriter: AZERBAIJAN!!! Take it away!

Av Hanna Andersson - 4 maj 2008 17:25

Hejsan alla!


Tänkte  bara berätta att den 6/5 är det DROP-IN ringträning i kärna på grusplanen!  Vi tar 40:- i avgift. Vi tränar mellan 18.30 och 20.00


Har ni några frågor så ring Heléne på 0736-748042



Av Hanna Andersson - 2 maj 2008 11:31

Nu börjar jag bli ganska trött på att skicka CV:n och inte få svar. Jag kan ta att man tackar nej, men att inte höra av sig alls är bara dålig stil!


Någon där ute som har bra kontakter eller vet någonstans dit man kan söka? Jag behöver ha ett jobb!


Idag ska jag göra mycket... Jag ska städa och fixa med voven min! Det är planen iallafall. Imorgon är det städdag på CDF. Hoppas att folk dyker upp...


Här får ni en underbar låt av en fantastisk sångare, det kan bara vara Gavin...

Av Hanna Andersson - 1 maj 2008 18:50

Kolla denna video och lyssna på den underbara texten! 

Ovido - Quiz & Flashcards