Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Hanna Andersson - 29 maj 2008 19:54

Japp idag har jag varit inne i stora staden GBG! Mamma tvingade mig att hämta henne vid zoologen uppe på medecinareberget. Alltså MITT i GBG! Och jag lyckades! UTAN krockar och INGEN dog!! :D Heeeeeelt Otroligt!!!


Efter det så var vi på kungsportsplatsen och fikade på det stora fiket som ligger där. Dom hade det sjukaste priset för ett toabesök som jag någonsin har sett!! 50 spänn! Och då fick man ta med sig eget papper! Vart är världen påväg?


Nu sitter jag och kollar på TV. Det finns inget att göra och jag har ont i huvudet... Inte bra.

Men snart är det student... så härligt det  ska bli...  balen är på måndag så imorgon ska mamma hämta min klänning.... Snart sommarlov!


Idag blir det en låt som är sommar för mig! Varje gång jag här denna ljuva röst tänker jag direkt på alla konserter som vi varit på, jag och mia. Aldrig har det regnat då han spelat! Och stämningen har Alltid varit på topp!

Ovido - Quiz & Flashcards