Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Hanna Andersson - 27 maj 2008 20:05

Snart är det dax! Idag har jag varit och kollat tezze när hon tog studenten. Eller aaa, jag var på uppvaktningen för det var kaos i GBG så vi kom inte fram.

Jag har nu köpt en väska till student och bal och örhängen fixade vi också idag. Snart är det dax...


Vi har heller inget att göra nu! Ingenting! Helt sanslöst!

Nu ska jag bara fixa här hemma inför studenten. Mat ska planeras bland annat och det ska städas klart. På måndag är det bal. Spännande som fasen men det känns konstigt att kompisen min redan är klar med allt sådant. Lite mysko...


Nej nu ska jag gå och lägga benen högt. Jag klarar inte en dag i stan... Konstiga ben.... Hejsan hoppsan!!!!

  

P.S Här har ni en OTROLIG låt! INTE KONSTIGT ATT DOM VANN!!! Och Jusjenko (eller hur han nu stavas)!!! GRYYYYYYM!!!! D.S 

Ovido - Quiz & Flashcards