Alla inlägg den 30 november 2008

Av Hanna Andersson - 30 november 2008 14:45

jag kan börja med att berätta vad som hände igår... Efter att ha varit uppe tidigt, åkt till uddevalla, spårat, åkt hem, varit på marknad och grejat hemma så drog jag till Mia. Där träffades jag, mia, nina, angelica, alex och erik. Vid 11 tiden stack vi in till kungälv och jag var hemma någon gång vid 3-tiden.


Idag "Vaknade" jag kl 7.......... hundutställning i Åby.........


Det var bara till att gå upp, fixa kladerna och åka. (Det låter såååå enkelt....)

    På Åby idag var det valputställning! Där träffade vi en MASSA gammla kursare från Ringträningen! SÅÅÅÅÅ DUKTIGA!!!! Jätteroligt att se!!!! :D

(TACK Ruffe för paketet! ;) Sitter med det brivid mig! Precis i min smak!!! )


Nej nu orkar jag inte skriva mer.... ärligt.....


Ha en bra kväll!


JÄKLAR!!!!!! NU KOM JAG PÅ!!!! DET ÄR ADVENT!!!

Här jag gått och smyg-lyssnat på jullåtar i ca 1 månad! MEN NU! Nu kan jag lyssna hur mycket jag vill! Jag har fixat gardiner, adventsljustakar och lite prylar! Julmaten till julafton har jag ordnat så att alla vet vad dom ska ha med sig!


FRÅN OCH MED NU KOMMER JAG VARA ER JULPLÅGA I JULSTRESSEN! MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!  :D :D :D :D


(Tror ni min familj, mina vänner och min omgivning i största allmänhet börjar bli trött på mig...? Då tror ni RÄTT!!! ;) :D ) 


Alltså! Härmed kommer det spelas jullåtar! Och inte bara jullåtar! DE BÄSTA!!  


Ovido - Quiz & Flashcards