Alla inlägg den 12 november 2008

Av Hanna Andersson - 12 november 2008 16:25

Det märks mär man måste skynda sig hem för att få ut hundarna några få minuter i solljuset! Idag fick vi sällskap på promenaden. TanTan följde med! (TanTan=Jonathan=Katten) Hela promenaden! Zibban var helt galen idag. Sprang som en idiot hela promenaden... Gisses... Hon försökte få Elsa att jaga henne men Elsa gick inte på det. Hon hade viktigare saker att göra änn att jaga sheltieskrället! :D


FRÅGA!

Jag behöver ha en utställningsvan hund att låna lördag och söndag ca 8 - 17!


Anledning:

Alla våra hundar löper och samma med de hundar som jag kunde ha använt!


Om någon har en sådan hund! SKRIV till mig! Snälla! Jag ska nämnligen på handlerkurs i helgen och just nu har jag ingen hund!


Tillbaka till livet! Just nu håller jag på att skriva ihop ett papper för SKEB. Dessutom har jag redovisning i skolan imorgon. Hobby. Ja..... vad kan jag berätta om? GISSA! Jo jag fick Agility! För det viste inte NÅGON vad det var! Förtappade människor.... Aja. Tror ni det finns några tecken för Agility och tillbehör? NEJ! INTE ALLS! Vad får man göra då? Bokstavera... Kul. Blir en intressant Torsdag...


Idag: The one and only... Beyoncé 

Ovido - Quiz & Flashcards