Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Tråkigt. och Roligt!

Av Hanna Andersson - 28 mars 2008 19:25

Ja denna veckan har inte varit lugn! Man skulle kunna tänka sig det med tanke på att vi har lov! Men ICKE! Mormor och morfar dumpade de två galna släcktingarna (dotter och dotterdotter) till zazib hos oss i söndags och efter det har det varit ett jäkla liv! Jättegulliga hundar när dom sover!


Doris är lite "egen" och gör för det mesta som hon vill men är lätthanterlig ändå! Det är INTE den lilla :P ! För det första gör hon ALLT i sin makt för att imponera på mormor (som bara tycker att äcklet är i vägen). Zazib älskar sin dotter men barnbarnet är en inställsamm liten typ som går ann, när hon är på nedervåningen! :D Det är ganska roligt faktiskt men det blir bättre när dom har varit tillsammans ett par dagar..


Grattis till Pernilla föresten! Och både jag och Zibban HOPPAS och ÖNSKAR att allt är bra med Rocky! Skriv när du vet ngt!


Nu är det snart Let's Dance Final! TINA MÅSTE VINNA!!!


Nej nu ska jag gå ner och kolla hur dt är med min vovve! (Får troligen lossa på alice som hänger i munngipan på henne:P)


Kram på er alla!!

 
 
Tezze

Tezze

29 mars 2008 09:03

Tina vann.. men jag måste säga att annica och tonys "egna" dans, den sista, impade på mig, den va ju askul!

höres gör vi.. och ses också.. haha

http://hem.passagen.se/ebbsnoff

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Andersson - 27 juni 2009 09:17

Men FY *** va det är kallt i vattnet!!!! Brorsan, Carro och jag var ute och badade i förrgår.. Det var det jäkligaste! Men så var det ju en massa brännisar där också. När det blir varmare så försvinner dom ju. Micke brännde sig, 2 ggr.... Smarto.......

Av Hanna Andersson - 23 juni 2009 08:46

Men idag ska Elsa opereras. Började morgonen med att köra henne till Västra Djursjukhuset och sedan lämnade jag mamma vid tåget.   Så nu är det bara att vänta på rapport...   Det är ju ändå ganska duktigt att ha hunnit handla, lämna hund hos veterin...

Av Hanna Andersson - 3 juni 2009 19:11

Ja det ska bli ganska skönt! Valpar, hav och sol. Det är ju väldigt trevliga saker!   Härom natten upptäckte jag att zeqå är en "vintervalp". Jag vaknade av att han satt och gnällde vid grinden till mitt rum. Det tog ett tag innan jag fattade vad han...

Av Hanna Andersson - 31 maj 2009 09:26

JO! I onsdags åkte jag och klassen till Köpenhamn! Dagen började med en tågresa med Jenny in till GBG där vi besökte Forex och Pressbyrån för att bunkra upp med allt vi behövde inför den 4 timmar långa tågresan till Köpenhamn!   När vi var klara hit...

Av Hanna Andersson - 17 maj 2009 16:34

Ja som ni ser är inte Norge med. Avsiktligt.   Årets Eurovision var väll ett av de bästa någonsin! Helt suveränt! (För er som inte vet det... Jag älskar Eurovision!) Självklart fanns det bottennapp men det gör det ju i alla sammanhang! Men såååååå ...

Ovido - Quiz & Flashcards