Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Hanna Andersson - 4 mars 2008 18:02

Japp så var det faktiskt!


I morse vaknade vi vid 8 för att tina blodet innan vi skulle ut. Klockan 10 anlände Lena och strax därefter Amanda med Trixa. Då var det ut i skogen för att lägga spår.

Det gick jättebra och vi lade också ett till eva och smulan som skulle droppa in vid 12 ungefär.

Då vi var klara hoppade vi in i bilen igen och åkte hem för frukost/Lunch.


Då vi var uppe i skogen igen började jag med att köra lite sök med min hund och sedan testade dom andra också med den lilla genomgång de fick utav mig :S Zazib var iaf jätteduktig! hon plockade alla sakerna även om det gick ganska långsamt ;) men jag bryr mig inte om det! Jag håller på att träna in föremålen och att hon ska komma med dom till mig. Och det går faktiskt bra.


När vi började med spåren så klarade sig alla jättebra! Min vovve hade fått ett JÄVULSKT spår! OJ vad jag inte var snäll idag! Men hon klarade sig jättebra! 


Nu har jag skrivit ett CV som jag ska skicka! Önska mig lycka till!!!

Kramar!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards