Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Hanna Andersson - 3 mars 2008 10:26

Idag är vi lediga från skolan! Idag skiner solen!


Inte illa faktiskt om det inte hade varit för att jag ska plugga en massa.. Det är inte roligt! Ska sätta mig en stund och kolla efter utbildningar också. Och ringa lite samtal..

Oki, det är inte så mycket...


Men när vi kom hem igår så kollade vi på reprisen av melodifestivalen. Och jag är nu övertygad om att vissa stylister ska sparkas... Dom har ju inget sinne för helhet och utseende! Ta bara charlotte P som exempel! Det är såhär mina vänner: Halterneck och axelbandslöst gör att axlarna blir bredare. Det bara är så. Och om man då som C P inte har mycket till höfter blir resultatet en dålig kopia av Christer Lindarw...  Jag tyckte synd om henne...

För det bara är så! ALLA PASSAR INTE I ALLA KLÄDER! OAVSETT HUR MODERNA DE ÄR!!!!!!!!! 


Ska in och kolla på Shirly Valentine på Pusterviksteatern ikväll också med teckenspråksgruppen. Hoppas att det blir bra!


Ha det göööt! 

Ovido - Quiz & Flashcards