Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

Frölunda....

Av Hanna Andersson - 22 mars 2008 22:13

Hade gjort som jag borde och skrivit igår hade jag skrivit att jag börjat titta på hockey också.  Frölunda var helt grymma och vände 2-4 till 5-4!


Men idag.. Nope.


Håller mig till F1 istället... Malaysia GP imorn! Massa först och Räikönen 2a! Problemet är då bara att ta sig förbi Massa... Men det fixar han! Kovalainen och Hamilton åkte ner till 5 och 9onde plats!:P:P:P Det kan dom ha!

Dom hamnar desutom EFTER Trulli! MOHAHAHAHAHAHA!!!


Nej Hockey är fortfarande inte kul! När idioterna dessutom börjar snacka om GBG Horseshow blir jag förbannad också! Inte bra!!


Idag var vi hos mormor och morfar och åt middag och igår var vi i Trollhättan hos farfföräldrarna.


När vi kom hem ringde Marie och Fredrik och frågade om dom kunnde hoppa in på kvällen. och så blev det!


Nu har mamman, mostern och Fredrik suttit och grillat mig med frågor om vad jag ska bli när jag blir stor och jag vet faktiskt fortfarande inte!

En massa förslag men inget säkert. Men jag vet nog vad jag ska söka...


Imorgon ska jag starta med en riktig långpromenad med vovven för det verkar inte som om det blir Hornborgarsjön. Tydligen bara fåtalet tusen som har kommit än så vi kollar nog vädret nästa helg. Imorgon kommer iaf Doris och Alice och ska bo här i en vecka typ. Ska bli SÅÅÅÅ kul!!!


Nu ska jag fortsätta att läsa min bok!


Kramar! Och förlåt för ett mycket märkligt inlägg utan igentlig mening! 

 
 
Ingen bild

Tezze

24 mars 2008 18:28

hejja frölunda! Dom har bara lite "otur" ibland ;) Hemmamatch va fördel, alla vinster i båda lagen skedde hemma, jaja så kan det gå...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Andersson - 27 juni 2009 09:17

Men FY *** va det är kallt i vattnet!!!! Brorsan, Carro och jag var ute och badade i förrgår.. Det var det jäkligaste! Men så var det ju en massa brännisar där också. När det blir varmare så försvinner dom ju. Micke brännde sig, 2 ggr.... Smarto.......

Av Hanna Andersson - 23 juni 2009 08:46

Men idag ska Elsa opereras. Började morgonen med att köra henne till Västra Djursjukhuset och sedan lämnade jag mamma vid tåget.   Så nu är det bara att vänta på rapport...   Det är ju ändå ganska duktigt att ha hunnit handla, lämna hund hos veterin...

Av Hanna Andersson - 3 juni 2009 19:11

Ja det ska bli ganska skönt! Valpar, hav och sol. Det är ju väldigt trevliga saker!   Härom natten upptäckte jag att zeqå är en "vintervalp". Jag vaknade av att han satt och gnällde vid grinden till mitt rum. Det tog ett tag innan jag fattade vad han...

Av Hanna Andersson - 31 maj 2009 09:26

JO! I onsdags åkte jag och klassen till Köpenhamn! Dagen började med en tågresa med Jenny in till GBG där vi besökte Forex och Pressbyrån för att bunkra upp med allt vi behövde inför den 4 timmar långa tågresan till Köpenhamn!   När vi var klara hit...

Av Hanna Andersson - 17 maj 2009 16:34

Ja som ni ser är inte Norge med. Avsiktligt.   Årets Eurovision var väll ett av de bästa någonsin! Helt suveränt! (För er som inte vet det... Jag älskar Eurovision!) Självklart fanns det bottennapp men det gör det ju i alla sammanhang! Men såååååå ...

Ovido - Quiz & Flashcards