Alla inlägg den 14 februari 2009

NU!

Av Hanna Andersson - 14 februari 2009 21:39

Nej, men VAD hände?! Var det inte Måns!? Jag som kunde svurit på det!!


NU! Ska jag använda bloggen till att avreagera mig i!


1! MÅNS är fullt kapabel att sjunga en låt BRA utan 6st PussycatDolls imitatörer! VARFÖR ska en ung, snygg kille med bra sångröst behöva ha 6 st halvnakna tjejer i bakgrunden som skakar arslet!? VARFÖR!? Vilket budskap ger detta unga tjejer.


2! JAG TROR INTE! INTE! INTE! IIIIINTE!!!! att en INTERNATIONELL JURY  som ska ta fram det bidrag som dom tror kommer funka INTERNATIONELLT plockar ut, 1, CAROLINE AF UGGLAS! och 2, AMY DIAMANT! HUR PUCKADE E DOM!!!


Nej! NEJ! NEJ!  HELVETE HELLER!


Nu ska jag sova... HATAR HATAR HATAR HATAR MELODIFESTIVALEN!!!


PS! Markoolio, Cookies and Beans... Ni var grymma! Jag hejade!  Ni gjorde att man ville titta!! D.S

Av Hanna Andersson - 14 februari 2009 21:36

MÅNS!!

Ovido - Quiz & Flashcards