Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Hanna Andersson - 20 juli 2008 19:54

Japp igår var jag , mamma , mormor och morfar på Carlsten och kollade på Rhapsody in Rock! Så sjukt bra! Men så sjukt blött! Jag har aldrig varit på en konsert då det har regnat. Men igår tog jag igen det!

Wells - "Ni behöver inte applådera! Bara sjung med!" :P


      +      

Robert Wells

Pablo Cepeda

Janne Åström

Sofia Källgren

Mikael Tornving

Dansarna & Orkestern 


      - 

Jessika Andersson

Charlotte Perrelli


Jag hade glömt min jacka när jag åkte ut. (Hur smart är man då?) Men som tur var lånade min kompis ut sin väst till mig! Hon jobbar som Guide på Carlsten och är jätteduktig! Åk ut och gå på guidning! Det är jätteroligt!

( Tack gumman för att du finns!!!! ;) )


Idag skulle jag jobbat från 9.00-22.00+ 22.00- 7.00 men jag vaknade i morse och mådde jättedåligt. Vet inte vad som har hänt men jag mår inte bra idag.


Nu ska jag nog pilla lite med hemsidan igen!


P.S Om ni undrar om videoclipet så är jag en SYTYCD nörd! Älskar programmet men detta är ett solo från den grymmaste vinnaren NÅGONSIN! Benji!

Ovido - Quiz & Flashcards