Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Hanna Andersson - 17 oktober 2008 12:46

Japps! Igår var det den 16/10! Min födelsedag.


Regnade gjorde det som vanligt och vi hade ett litet kalas. Jag hade faktiskt gjort smörgåstårta i onsdags som vi hade och igår gjorde jag min favo-tårta... Marängtårta med chockladpudding och mosad banan... Oj va gott! En annan väldigt bra grej är att brorsan INTE äter den! MOHAHAHAHA!!!


Denna veckan har det börjat släppa lite i skolan också. Vi har börjat fatta lite mer än innan.


Idag hade vi Teddie för 3e gången denna veckan. Helt sjukt roliga lektioner, men gud va trött han borde vara på oss! Idag utmanade han oss.... Om vi inte säger ett P-I-P på onsdag så ska han bjuda på godis. 3 timmar... Jäklar! Men om NÅGON säger ett P-I-P så måste ALLA ge honom godis.... Jag tror att det blir variant 2....


Fortsättningen på Kenny!


Ha det bra!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards